Лабораторія творчого вчителя - Портфоліо Ільюх Світлани Миколаївни
Середа, 07.12.2016, 17:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Гімназійні новини
Свята і події України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода в Ковелі
Друзі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Лабораторія творчого вчителя

Портфоліо Ільюх Світлани Миколаївни

Візитна картка

Предмет викладання – вчитель математики, завідувач  кафедри  математики і інформатики.

Освіта – вища.

Категорія – спеціаліст вищої  категорії.

Звання – старший вчитель.

Стаж – 21 рік.

Проблема над якою працює вчитель - активне стимулювання учнів до самоосвіти, саморозвитку, самореалізації через методи і прийоми комунікаційно - інформаційних технологій.

Система або технологія, в якій працює педагог – комунікаційно - інформаційні технології, та психолого - педагогічна підтримка в системі навчання.

Завідувач кафедри математики та інформатики. 

Життєве кредо

Бути позитивним - тут і зараз. Точним - точність увічливість королів. Толерантним - толерантність це повага, у першу чергу, до  самого себе. Зібраним.  Найдорогоцінніше, що є в нас, - це час.

Освіта

Назва навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність, диплом (№, серія) - Волинський державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки; 1989 рік; викладач математики і фізики; РВ № 756482

Проходження курсової підготовки
№ п/п    Назва курсуРік проходженняЗакладНомер свідоцтва
1

Авторський    курс   Т.В.Бернадської  і В.О.Харкевича          

1993ВІППО1018
2Розв’язування олімпіадних задач1998ВІППО2712
3Курси підвищення кваліфікації вчителів математики2003ВІППО
4Курси підвищення кваліфікації вчителів математики2008ВІППО2263
5Інтел – навчання майбутнього2009ВІППО
6Резерв керівників ЗНЗ з проблем управлінської діяльності2009ДВНЗ "Університет менеджменту освіти”

12 СПК 590293

Педагогічна діяльність
Програми за якими працюю

«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–11 класи», затверджено Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України№1/11.3580 від 22.08.2001)

Авторські програми (з предмету, факультативів і гуртків)

" Економіка в математичних задачах”. (10–11 класи)

" Відсотки на всі випадки життя”. (8 - 9 класи)

" Розв'язування олімпіадних задач”.(7 – 11 класи)

" Розв'язування конкурсних задач”. ( 7 клас)

Елементи педагогічних технологій, які використовую

Інформаційно - комунікаційні технології 

Інформаційно - комунікаційними технологіями називають ті, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕОМ, аудіо, кіно, відео, мультимедійні пристрої).

Термін «інформаційно-комунікаційні є об’єднуючим для різних варіантів технологій та вказує на специфіку інтерактивного навчання – діалог у системі «користувач – комп’ютер»

Варіанти використання технології «проникаюча» (застосовується у процесі вивчення певних тем, розділів для розв’язання конкретних дидактичних завдань);

«основна» (визначальна, особливо у складі технологій програмованої та дистанційної форми навчання);

монотехнологія (увесь процес навчання й управління, зокрема і всі види діагностики та моніторинг, ґрунтується на використанні комп’ютера).

Прогнозовані результати:

формування умінь працювати з інформацією;

 розвиток комунікативних здібностей;

 створення умов для розвитку та самореалізації учнів;

 розвиток потреби поповнювати знання;

 вміння на основі аналізу попередньої інформації формувати власну точку зору;

 генерувати власні оригінальні думки та ідеї;

 сформувати вміння реалізовувати на практиці на основі власних ідей нові схеми, розробки, технології, пристрої тощо.

Методична робота
Досвід роботи
Участь у шкільних та міських методичних об'єднаннях 
Проведення та участь у семінарах та конференціях 
Робота в творчих групахВикористання проектної технології з мультимедійною підтримкоюна уроках математики
Проведення занять для слухачів ВІППО
Нагороди та досягнення