Педагогічне кредо – "Хто володіє інформацією,
той володіє світом”
Проблема над якою працює вчитель – "Впровадження
електронних підручників унавчальний процес”
Система або технологія, в якій працює педагог –
проектна технологія.
Керівник творчої групи "Інформаційні технології в
начальному процесі”
Освіта
Назва навчального
закладу, рік його закінчення, спеціальність, диплом (№, серія) –
Волинськийдержавний університет ім.
Лесі Українки; 1997 рік; математик, викладач математики;ЛП ВС№ 000094
Проходження курсової підготовки
№ п/п
Назва курсу
Рік проходження
Заклад
Номер свідоцтва
1
Розв'язування задач на мові програмування Паскаль
2001
ВІППО
1018
2
Розв'язання олімпіадних задач
2005
ВІППО
4125
3
Основи інтернету, основи візуального програмування, основи Веб-дизайну
2009
ВІППО
1519
Атестація
2002 рік – кваліфікаційна категорія "Спеціаліст
другої категорії”
2005 рік – кваліфікаційна категорія "Спеціаліст
першої категорії”
2009 рік – кваліфікаційна категорія "Спеціаліст
вищої категорії”
Педагогічна діяльність
Програми за якими працюю
5 – 6 класи – Навчальна програма курсу
"Інформатика. 5-6 клас” (Ломаківська Г.В., Колєсніков С.Я., Ривкінд Й.Я.)
7 – 8 класи –
Програма курсу «Основи інформатики. 7 клас» (В.В. Володін, І.Л. Володіна, Ю.О.
Дорошенко, Ю.О. Сто-ляров)
10-11 класи – Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів фізико-математичного, природничого та технологічного
профілів. "Інформатика 10-11 класси” (Жалдак М. І., Морзе Н. В., Мостіпан О.
І., Науменко Г. Г)
Елементи педагогічних технологій, які використовую
Проектна технологія
Робота над проектом — практика
особистіно-орієнтованого навчання в процесі конкретної праці учня, на основі
його вільного вибору, з урахуванням його інтересів. У свідомості учня це має
такий вигляд: "Все, що я пізнаю, я знаю, і для чого це мені треба і де я
можу ці знання застосувати". Для педагога — це прагнення знайти розумний баланс
між академічними і прагматичними знаннями, уміннями та навичками.
Таким чином, суть проектної
технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння
визначеною сумою знань, та через проектну діяльність, яка передбачає
розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування
надбаних знань. Від теорії до практики, гармонійно поєднуючи академічні знання
з прагматичними, дотримуючи відповідний їх баланс на кожному етапі навчання.
Методична робота
Досвід роботи
Участь у шкільних та міських методичних об'єднаннях
Проведення та участь у семінарах та конференціях
Робота в творчих групах
Керівник творчої групи "ІКТ в навчальному процесі"
Курси
Курси Intel.
"Навчання для майбутнього”
Дистанційний
курс
ДК "Адміністратор”
Дистанційний курс
"MicrosoftPawerPointдля пользователя”
Дистанційний курс
"MicrosoftWindowsдля
пользователя”
Дистанційний курс
"MicrosoftWordдля пользователя”
Нагороди та досягнення
Конкурс "Вчитель року-2002", номінація "Інформатика"
(лауреат конкурсу)
Конкурс "Вчитель року - 2009, номінація "Інформатика"